Menu Zamknij
Zakres usług

Obsługa KPiR

Obsługa KPiR

Obsługa księgi przychodów i rozchodów

Księga Przychodów i Rozchodów, określana w skrócie jako KPiR to najpopularniejsza wśród małych przedsiębiorców forma ewidencjowania operacji gospodarczych.

Od lat pomagamy osobom prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą, spółkom cywilnym, jawnym oraz partnerskim w rzetelnym i sprawnym wywiązywaniu się z ich prawnych obowiązków, na podstawie obowiązujących przepisów. Nowopowstałym firmom zapewniamy wsparcie w wyborze najkorzystniejszej formy opodatkowania, natomiast pozostałym przedsiębiorstwom udzielamy pomocy w przeniesieniu dokumentów z poprzedniego biura oraz weryfikujemy otrzymaną dokumentację.

Cenimy sobie czas naszych Klientów, dlatego też oferowane przez nas usługi świadczymy w sposób kompleksowy, z możliwością przesyłania dokumentów drogą elektroniczną. Wszystkie czynności wykonywane są przez tworzących naszą kadrę specjalistów, posiadających odpowiednią wiedzę oraz wieloletnie doświadczenie w księgowości, dzięki czemu mogą Państwo w pełni skupić się na prowadzonej działalności oraz bieżących sprawach związanych z rozwojem firmy.

Zakres usług

  1. Pomoc, wraz z wyjaśnieniem możliwych wyborów np. formy opodatkowania i obowiązków przy zakładaniu działalności
  2. Pomoc w przeniesieniu dokumentów z poprzedniego biura rachunkowego, weryfikacja ogólna dokumentacji- sprawdzenie, czy klient otrzymał wszystkie konieczne zestawienia i dokumenty
  3. Weryfikacja obowiązku zgłoszenia do VAT i przygotowanie dokumentacji zgłoszeniowej
  4. Weryfikacja dokumentów zakupowych pod kątem poprawności
  5. Przy większej niż 30 dokumentów- prowadzenie bazy skanów dokumentów, możliwość wysyłki grup skanów np. skanów wszystkich faktur z danego roku od wybranego kontrahenta
  6. Prowadzenie ewidencji środków trwałych, księgowanie amortyzacji, przygotowywanie dokumentów
  7. Księgowanie comiesięcznych faktur zakupowych, sprzedażowych i innych dokumentów księgowych w formie opodatkowania na zasadach skali, podatku liniowego, ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych
  8. Wysyłka informacji o kwotach zobowiązań podatkowych i terminach na wskazany przez klienta adres mailowy
  9. Przygotowywanie i wysyłka elektroniczna miesięcznych deklaracji PU-5M, PU-5ML, PU-28M, VAT-7, VAT-UE lub kwartalnych PU-5K, PU-5LK, PU-28K, VAT-7K
  10. Comiesięczna wysyłka elektroniczna Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK VAT)
  11. Konsultacja podatkowa dla klientów osobiście, telefonicznie lub (głównie) mailowo- bieżące informowanie o zmianach w przepisach prawno-podatkowych dotyczących branży gospodarczej klienta, udzielanie porad dotyczących poprawności dokonywanych operacji gospodarczych i finansowych pod względem obowiązującego prawa
  12. Przygotowywanie zestawień wyników działalności do banków
  13. Rozliczanie przelewów walutowych i księgowanie różnic kursowych
  14. Bezpośrednie wyjaśnianie spraw z Urzędem skarbowym
  15. Sporządzanie i wysyłka drogą elektroniczna rozliczeń rocznych PIT-36 PIT-36L PIT-37, PIT-39, PIT-28
  16. Konsultacje i pomoc w zmianie formy opodatkowania
  17. Pomoc w zawieszeniu lub zamknięciu działalności- wysyłka deklaracji VAT-Z
  18. Tworzenie szczegółowych lub podsumowawszy zestawień wyników klienta lub wykonanej amortyzacji w formacie pdf i wysyłka na adres mailowy klienta
  19. Prowadzenie ewidencji zapłaconych składek ZUS mających wpływ na wysokość zobowiązań podatku PIT
 
 

Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Wspieramy przedsiębiorstwa w zakresie zarządzania, organizacji i nowych rozwiązań. Współpracujemy z ekspertami z wielu branż, doradzamy i zapewniamy profesjonalną obsługę.

Magdalena Pudzianowska - biuro rachunkowe Poznań - Megalex

Magdalena Pudzianowska

Patrycja Kuśnierkiewicz - biuro rachunkowe Poznań - Megalex

Patrycja Kuśnierkiewicz

Dorota Klawikowska - biuro rachunkowe Poznań - Megalex

Dorota Klawikowska

Hanna Frąckowiak - biuro rachunkowe Poznań - Megalex

Hanna Frąckowiak

megalex
megalex